Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Τρίτη, 11 Απριλίου 2017

ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ EΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΒΗΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ;;;;



Είναι πλέον καιρός από τις ασκήσεις επί χάρτου να περάσουμε στα πεδία των επιχειρήσεων.
Να κοιτάξουμε την πυρκαγιά που αποτεφρώνει το σπιτάκι μας.
Γιατί είμαστε σβησμένοι από τον κατάλογο των εθνών;
Γιατί η Μακεδονία γίνεται Σκόπια, η Κύπρος γίνεται Τουρκιά, το Αιγαίο διεκδικείται ως το MARE NOSTRUM των Οθωμανών;
Γιατί ο πρόεδρος της Τουρκίας είπε πρόσφατα στην Αθήνα, ότι είμαστε μια επαρχία του παλιού οθωμανικού κράτους, που αποσχίσθηκε και πρέπει να μας ξαναπροσαρτήσουν;
Γιατί ο Μπερίσα της Αλβανίας έχει να λέει πως οι Έλληνες κάνουν διπλωματία που έρχεται από το Μεσαίωνα και τους παπάδες;
Γιατί ο Αλέξανδρος βαφτίζεται Ισκεντέρ, και ο Όμηρος Ομέρ Βρυώνης;
Γιατί οι διακόσιες χιλιάδες Έλληνες της Πόλης γίνανε χίλιοι, και οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης θρασομανούν, και γίνονται όγκος κακοήθης που ετοιμάζει μεταστάσεις;
Γιατί δύο από τους πιο σημαντικούς μας ποιητές ο μέτριος Σεφέρης κι ο μεγάλος Καβάφης, καταγράφονται στις διεθνείς ανθολογίες και τους ποιητικούς καταλόγους μισό Έλληνες μισό Τούρκοι;
Γιατί όλα τα εθνικά μας δίκαια Ευρωπαίοι και Αλβανοί, Βούλγαροι και Εβραίοι, ορθόδοξοι και Ρώσοι, Τούρκοι και βουσμανοαμερικανοί τα βλέπουν σαν ανόητες και μίζερες προκλήσεις, σαν υλακές και κλεφτοεπαιτίες;
Ποια τύφλωση μας φέρνει να μη βλέπουμε ότι στα μάτια των ξένων καταντήσαμε πάλι οι παλαιοί εκείνοι γρεκολιγούρηδες;
Οι ESURIENTES GRAECULI του Γιουβενάλη και του Κικέρωνα;
Το πράγμα έχει και περιγραφή και ερμηνεία!!!!!
Μέσα στη χώρα, στην παιδεία δηλαδή και την παράδοσή μας, εμείς περνάμε τους εαυτούς μας λιοντάρια, εκεί πού οι έξω από τη χώρα μας, μας βλέπουνε ποντίκια.
Θαρρούμε πως είμαστε τα παιδόγκονα του Αριστοτέλη και του Αλεξάνδρου.
Οι ξένοι όμως σε μας βλέπουνε τις μούμιες πού βρέθηκαν σε κάποια ασήμαντα Μασταβά.
Γιατί;
Τα διότι είναι πολλά.
Όλα όμως συρρέουν σε μια κοίτη.
Σε μια απλή εξίσωση με δύο όρους και ένα ίσον.
ΕΙΝΑΙ `ΤΗ : ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΟΝ ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΙΟΙ!!!
Αν εφαρμόσουμε αυτή την εξίσωση στα πράγματα, θα μας δώσει δύο γινόμενα.
Το πρώτο είναι ότι ζούμε σε εθνική πόλωση.
Το δεύτερο, ακολουθία του πρώτου, ότι ζούμε χωρίς εθνική ταυτότητα.
Οι νεοέλληνες είμαστε ένα γέννημα μπασταρδεμένο και νόθο.
Ούτε ίπποι ούτε όνοι, ούτε όνισσες ούτε φοράδες.
Είμαστε μούλοι.
Δηλαδή μουλάρια.
Και τα μουλάρια δεν γεννούν.
Ότι οι νεοέλληνες είμαστε ελληνοεβραίοι σημαίνει το εξής:
ενώ λέμε και φωνάζουμε και κηρύττουμε ότι είμαστε Έλληνες, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΙΝΙΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΒΡΑΙΟΙ.
Αυτή είναι η αντίφαση.
Είναι η σύγκρουση και η αντινομία που παράγει την πόλωση.
Και η πόλωση στην πράξη γίνεται απώλεια της εθνικής ταυτότητας.
ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ!!!!!
Στην πιο απλή διατύπωση, σημαίνει να `σαι τουρκόγυφτος, και να ζητάς να σε βλέπουν οι άλλοι πρίγκιπα.
Σημαίνει νά `σαι η μούμια των Μασταβά, και να ζητάς από τους Ευρωπαίους να σε βλέπουν ιδιοκτήτη της Ακρόπολης!!!
Σημαίνει να σε θωρείς λιοντάρι, και οι ξένοι να σε λογαριάζουν πόντικα!!!!
Τους ξέρει όμως κανείς;
.......Να μας πούνε δηλαδή, αν έχουνε ακουστά τα ονόματα :
ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ, ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Ο ΤΑΡΑΝΤΙΝΟΣ, ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ, ΑΓΕΛΑΔΑΣ, ΛΕΥΚΙΠΠΟΣ, ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ Ο ΡΗΓΙΝΟΣ, ΠΥΘΕΑΣ που στον καιρό μας σημαίνουν αντίστοιχα ΑΪΝΣΤΑΙΝ, ΔΑΡΒΙΝΟΣ, ΜΠΕΤΟΒΕΝ, ΕΓΕΛΟΣ, ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ, ΜΑΞ ΠΛΑΝΚ, ΡΟΝΤΕΝ, ΚΟΛΟΜΒΟΣ!!!!!!!
Να μας μιλήσουν για κάποιους όρους σειράς και βάσης, όπως ΣΦΑΙΡΟΣ στον Εμπεδοκλή, ΚΕΝΟ στο Δημόκριτο, ΕΚΠΥΡΩΣΗ στον Ηράκλειτο, ΜΗΔΕΝ στον Παρμενίδη, ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ στον Αριστοτέλη, ΤΟΝΟΣ στους Στωικούς!!!!
Να μας πουν οι κάθε λογής Έλληνες επιστήμονες τι λέει η λέξη <<ΨΥΧΡΑ ΦΛΟΓΙ>. στον Πίνδαρο, <<ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ>> στον Ηράκλειτο, <<ΔΑΚΡΥΟΕΝ ΓΕΛΑΣΑΣΑ>> στον Όμηρο, <<ΧΑΛΕΠΩΣ ΜΕΤΕΧΕΙΡΙΣΑΝ>> στο Θουκυδίδη…
Να μας πουν, πόσοι φιλόλογοι, έξω από τα σχολικά κολλυβογράμματα έχουν διαβάσει στο πρωτότυπο ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΔΥΟ ΝΕΜΕΟΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΙΝΔΑΡΟΥ, ΤΗΝ ΩΔΗ ΣΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΕΝΑΝ ΟΜΗΡΙΚΟ ΥΜΝΟ. (Και αυτό δεν είναι ραψωδία).
Και για να μας πιάσει τεταρταίος και καλπάζουσα, να μας πει ποιος γνωρίζει και διδάσκει από τους ειδικούς προφεσόρους στα πανεπιστήμια ότι :
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ότι στη διάλεξή του για την αρετή ο ΠΛΑΤΩΝ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, ΟΤΙ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΙΚΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΩΝΙΚΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΜΑ, ότι Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΣΤΟΝ ΘΕΑΤΡΟ ΗΤΑΝ ΚΗΡΥΓΜΑ ΑΠΟ ΑΜΒΩΝΟΣ ΟΤΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΤΑΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ!!!!!!!!!!!!!!
Δεν νομίζω, αναγνώστη μου, ότι σε όλα αυτά τα επίπεδα η έρευνά μας θα δώσει ποσοστά γνώσης και κατοχής σε βάθος του κλασικού κόσμου από τους νεοέλληνες που να υπερβαίνουν τους ΔΥΟ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ!!!!!
Τι φωνάζουμε τότε, και φουσκώνουμε, και χτυπάμε το κούτελο στο μάρμαρο ότι είμαστε Έλληνες;
Για το θεό δηλαδή.
ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!


Επιμέλεια παρουσίασης : Γιώργος Χαβαλές από σχετικές διαλέξεις του Δ. Λιαντίνη και αναφορές από το βιβλίο του Γκέμμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails