Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΤΟ 1940

ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ 7.948 ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΪΤΑΛΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΣΑΣ ΤΟΥ 1940

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
https://docs.google.com/fileview?id=0B4ja4zDdc5CfYTY2YWQ2YjQtMzM4My00YWYzLThhYjctYjFjNGVjMGJhOTc4&hl=en

27 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ Τ0 1922.Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΠΟ ΠΥΡΓΕΤΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΣΚΙ ΣΕΧΙΡ ΑΦΙΟΝ ΚΑΡΑΧΙΣΑΡ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τοτε στο αφιον καραχισαρ ηταν και το 5/42 του πλαστηρα
      ηταν και ο παππους μου εκει σε αυτο.
      ο οποιος επεστρεψε κ υπαρχουν φωτο..
      ο μαστρογιαννης βασιλειος επεστρεψε?

      Διαγραφή
    2. Επεστρεψε περνωντασ απο μυτιληνη μενοντασ αθηνα και τελοσ φθινοπωρου απολυθηκε και επεστρεψε στο χωριο.

      Διαγραφή
    3. Υπάρχουν φωτό της εποχής και πληροφορίες ονόματα στρατιωτών από Πυργετό Λάρισας που πήραν μέρος κατά την διάρκεια των πολεμικών επιχειρήσεων τα έτη 1921-22.Ευχαριστω

      Διαγραφή
    4. Που μπορούμε να τα βρούμε ;Ευχαριστώ εκ των προτέρων .Μαστρογιάννης Δημήτριος

      Διαγραφή
  2. Παρακαλω θερμα και εγω πειτε μου αν υπαρχει λιστα αυτων που πολεμησαν το 22

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή η προσπάθεια, αλλά υπάρχουν ανεπίτρεπτες παραλήψεις. Όποιος επιθυμεί να μάθει μπορεί να γράψει το Επίθετο και το Ονομα στο παρακάτω link http://dis.army.gr/el/content/search-casualties/?person_last_name=%CE%9C%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82&person_name=%CE%9A%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%82&person_father_name=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημητρης Μαστρογιαννης29 Ιανουαρίου 2017 στις 9:55 π.μ.

    Ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανάμεσα στους πεσόντες δεν υπάρχει ο Αλέξανδρος Φασουλάκης του Γεωργίου από Κρουσώνα Ηρακλείου Κρήτης, γιατί δεν υπάρχει; Σκοτώθηκε στη μάχη και θάφτηκε Ιωάννινα.Απαντηστε παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στη λίστα των πεσόντων δεν υπάρχει ο Αλέξανδρος Φασουλάκης του Γεωργίου αδελφός του πατέρα μου από Κρουσώνα Ηρακλείου Κρήτης.Σκοτωθηκε σε μάχη, θάφτηκε στα Ιωάννινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλέξανδρος Φασουλάκης29 Οκτωβρίου 2017 στις 7:41 π.μ.

    Ο Αλέξανδρος Φασουλάκης του Γεωργίου δεν υπάρχει στη λίστα των πεσόντων του 40.Σκοτωθηκε σε μάχη και θάφτηκε στα Ιωάννινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλέξανδρος Φασουλάκης29 Οκτωβρίου 2017 στις 7:42 π.μ.

    Ο Αλέξανδρος Φασουλάκης του Γεωργίου δεν υπάρχει στη λίστα των πεσόντων του 40.Σκοτωθηκε σε μάχη και θάφτηκε στα Ιωάννινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επικοινωνήστε με το γραφείο ιστορίας πολεμου.εγω βρήκα τον παππού μου .δεν ηταν στη λιστα, ουτε είπαμε στοιχεία

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα σας !!!Στη λίστα δεν υπάρχει το όνομα ΣΠΟΥΡΔΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ..Ήταν αδελφός της μητέρας μου κ πολέμησε στην Αλβανία.υπηρετουσε τη θητεία του,εδώ, απολυθηκε, κ δεν πρόλαβε να γυρισει σπίτι του κ τους πήγαν στο πολεμο. Η γιαγιά μου πέθανε με το καημό αυτό!!εγώ ψάχνω συνέχεια για να βρω που θάφτηκε κ τίποτα !!εάν μπορείτε να μου βρείτε κατι σας παρακαλώ ..πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα σας !!!Στη λίστα δεν υπάρχει το όνομα ΣΠΟΥΡΔΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ..Ήταν αδελφός της μητέρας μου κ πολέμησε στην Αλβανία.υπηρετουσε τη θητεία του,εδώ, απολυθηκε, κ δεν πρόλαβε να γυρισει σπίτι του κ τους πήγαν στο πολεμο. Η γιαγιά μου πέθανε με το καημό αυτό!!εγώ ψάχνω συνέχεια για να βρω που θάφτηκε κ τίποτα !!εάν μπορείτε να μου βρείτε κατι σας παρακαλώ ..πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπουραζανης Γρηγόριος του Κωνσταντίνου καρδιτσομαγουλα Καρδίτσας, πολεμησε στο αλβανικο μέτωπο τραυματικε και μεταφέρθηκε στην Λάρισα και όπου και κατέληξε, όποιος ξέρει κάτι παιδιά άς μου στείλει ένα μυνημα .giorgospak2@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΓΙΑΣΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΙΣ 29/01/1941 ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΕΓΚΟΥ ΛΙΟΥΛΕΙ ΒΑ ΜΠΟΥΜΠΕΣΙ. ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑΦΤΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΨΠΟ ΨΑΧΝΩ...ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΓΕΝΗΣ.ΕΣΕΙΣ;

      Διαγραφή
  14. θα ηθελα να μαθω που μπορω να ψαξω να βρω τον θειο μοτ ευαγγελο λουβρο .Επεσε κατα Γερμανων στον πολεμο του 1940

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα ηθελα να μαθω οτιδηποτε για τον θανατο του θειου μου Τσιωτα Δημητριου του Γεωργιου στον Ελληνοιταλικο πολεμο. Δεν περιλαμβανεται στην ηλεκτρονικη λιστα οπως και αλλοι.Δεν ξερουμε που ειναι θαμμενος και αν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπερα, βρηκατον προπαππου μου στον Α παγκοσμιο 1914-1919, ηταν και στον μικρασιατικο οπου πιαστηκε αιχμαλωτος για δυο χρονια και γυρισε απο οτι ξερω με τα ποδια απο Κων/πολη αλλα αυτο δεν το βγαζει, εζησε και πεθανε 104 χρονων 1883-1986

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΥΤΖΑΒΑΣΙΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρόκειαι για τον πεθερό μου Κώσταινα Δημήτριο από Βόλο, που έπεσε μαχόμενος στα αλβανικά υψώματα.
    Γράψτε μου, σας παρακαλώ, γιατί τα παιδιά του πριν φύγουν από τη ζωή θα ήθελαν να μάθουν,
    που ακριβώς έχει θαφτεί ο πατέρας τους. απάντηση αναμένω στο vicky.kostenas@gmx.net

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν πληροφορίες για Θέμος Θωμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν βρίσκω σε καμιά επίσημη λίστα το όνομα ενός συγγενή μου, Σταματάτος Αναστάσιος από Κεφαλλονιά, που σκοτώθηκε στον ελληνοιταλικό πόλεμο. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι για Αναστάσιο Σταματάτο από Κεφαλλονιά? Έπεσε στον ελληνοιταλικό πόλεμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails