Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ

Αρίσταρχος (Πράξεις 19:29, 20:4, 27:2, Φιλήμων 24): Μακεδόνας από τη πόλη της Θεσσαλονίκης. Συνόδευσε τον Παύλο στις περιοδείες του και αιχμαλωτίστηκε μαζί του (Κολοσσαείς 4:10). [βιογραφία εδώ]
Αχαϊκός (Α' Κορινθίους 16:17): Μέλος της εκκλησία της Κορίνθου. Συνόδευσε τον Φουρτουνάτο και τον Στεφανά στην Έφεσο, μεταφέροντας εφόδια στον απ. Παύλο. [βιογραφία εδώ]
Γάϊος ο Κορίνθιος (Α' Κορινθίους 1:14, Ρωμαίους 16:23): Κορίνθιος τον οποίο βάπτισε ο απ. Παύλος. Στο σπίτι του φιλοξενούσε τον Παύλο και τη συνάθροιση της εκκλησίας της Κορίνθου. [βιογραφία εδώ]
Γάϊος ο Μακεδόνας (Πράξεις 19:29): Μακεδόνας ο οποίος συνόδευσε τον απ. Παύλο στο τρίτο ιεραποστολικό του ταξίδι και συνελήφθη στην Έφεσο. [βιογραφία εδώ]
Δάμαρις (Πράξεις 17:34): Αθηναία, με ψηλή κοινωνική θέση. Πίστεψε στο κήρυγμα του απ. Παύλου στον ʼρειο Πάγο.
Δημάς (Κολοσσαείς 4:14): Πιστός στην αρχή βοηθός του απ. Παύλου, τον αποκαλεί και "συνεργό" (Φιλήμων 24). Αργότερα εγκατέλειψε τον Παύλο, κατά την φυλάκισή του στη Ρώμη, και επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη. [βιογραφία εδώ]
Διονύσιος ο αρεοπαγίτης (Πράξεις 17:34): Αθηναίος, εξέχον μέλος του Αρείου Πάγου, ο οποίος πίστεψε στο κήρυγμα του απ. Παύλου στον ʼρειο Πάγο το 50 μ.Χ. [βιογραφία εδώ]
Επαίνετος (Ρωμαίους 16:5): Ο απ. Παύλος τον αναφέρει ως "απαρχήν της Αχαΐας εις τον Χριστόν" και τον προσφωνεί "αγαπητό". [βιογραφία εδώ]
Επαφρόδιτος (Φιλιππησίους 2:25, 4:18): Μακεδόνας από τους Φιλίππους, τον οποίο ο Παύλος αποκαλεί, αδελφό, συνεργό και συστρατιώτη. Μετέφερε τις προσφορές τις εκκλησίας των Φιλίππων στον Παύλο, όταν ήταν φυλακισμένος στη Ρώμη. [βιογραφία εδώ]

Έραστος (Ρωμαίους 16:23, Πράξεις 19:22, Β' Τιμοθέου 4:20): Κορίνθιος, μαθητής και συνεργάτης του Παύλου. Τον αποκαλεί "οικονόμο" που σημαίνει ότι είχε θέση ταμία ή θησαυροφύλακα της πόλης κατά την εποχή εκείνη. [βιογραφία εδώ]
Ευοδία (Φιλιππησίους 4:2): Μέλος της εκκλησίας των Φιλίππων, η οποία συναγωνίστηκε μαζί με τον Παύλο στη μετάδοση του ευαγγελίου (4:3).
Ζηνάς (Τίτος 3:13): Χριστιανός νομοδιδάσκαλος από την Κρήτη, τον οποίο ο συνιστά ο Παύλος στον Τίτο. [βιογραφία εδώ]
Ιάσων (Πράξεις 17:5, Ρωμαίους 16:21): Μακεδόνας από τη πόλη της Θεσσαλονίκης. Φιλοξενούσε τον απ. Παύλο στο σπίτι του, γι αυτό και οι Ιουδαίοι τον έσυραν στους πολιτάρχες. [βιογραφία εδώ]
Ιούστος (Πράξεις 18:7): Πιθανόν έλληνας από την Κόρινθο, στον οποίο πήγε ο Παύλος να μείνει μετά την άρνηση των Ιουδαίων της Κορίνθου να ακούσουν το ευαγγέλιο. [βιογραφία εδώ]
πατέρας του Τιμόθεου (Πράξεις 16:1,3): Δεν αναφέρεται πουθενά στην Καινή Διαθήκη το όνομα του Πατέρα του Τιμόθεου, αναφέρεται όμως ότι ήταν Έλληνας.
Στεφανάς (Α' Κορινθίους 1:16, 16:15,17): Μέλος της εκκλησίας της Κορίνθου, ο οποίος μαζί με την οικογένειά του ήταν οι πρώτοι χριστιανοί στην Αχαΐα και τους οποίους οδήγησε στο Χριστό ο Παύλος. Μάλιστα είναι από τους λίγους τους οποίους βάπτισε. [βιογραφία εδώ]
Συντύχη (Φιλιππησίους 4:2): Μέλος της εκκλησίας των Φιλίππων, η οποία συναγωνίστηκε μαζί με τον Παύλο στη μετάδοση του ευαγγελίου (4:3).
Σώπατρος (Πράξεις 20:4, Ρωμαίους 16:21): Μέλος της εκκλησίας της Βέροιας, γιος του Πύρρου. Συνόδευσε τον απ. Παύλο στην επιστροφή του τρίτου ιεραποστολικού ταξιδιού από την Κόρινθο στην Ιερουσαλήμ. Ονομάζεται και Σωσίπατρος. [βιογραφία εδώ]
Σωσίπατρος (Ρωμαίους 16:21): δες Σώπατρος.
Τέρτιος (Ρωμαίους 16:22): Κορίνθιος γραφέας, έγραψε την επιστολή του απ. Παύλου προς τους Ρωμαίους. [βιογραφία εδώ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails